Zespół badawczy "Archiwum Kobiet" poszukuje specjalistki/specjalisty ds. promocji

Do zadań specjalistki/specjalisty ds. promocji należeć będzie:
● opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej,
● poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań́ komunikacyjnych i promocyjnych, zapewniających skuteczność́,
● realizacja wyznaczonych w strategii komunikacji celów promocyjnych,
● realizacja zadań́ wynikających z bieżących potrzeb komunikacji do grup docelowych,
● organizacja spotkań wynikających ze strategii komunikacyjnej,
● dbanie o dobry wizerunek zespołu Archiwum Kobiet oraz realizowanych projektów,
● współpraca z mediami lokalnymi i krajowymi w celu realizacji zadań́ promocyjnych,
● współpraca z pracownikami IBL PAN oraz innymi podmiotami w celu realizacji zadań́ promocyjnych,
● opracowywanie raportów i działań PR.
Pełny tekst ogłoszenia dostępny jest pod tym linkiem >>
 

 

 

Logo Archiwum Kobiet

 

 

Logo Słownika Polszczyzny XVI wieku